پرونده مدارس نفتی بسته می شود/ وجود ۴۸ هزار بخاری نفتی

 پرونده مدارس نفتی بسته می شود/ وجود ۴۸ هزار بخاری نفتی

مهرالله رخشانی مهر بعدازظهر دوشنبه در حاشیه آئین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه سعادت راه روشن روستای قلعه پایان گلوگاه و در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران افزود: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون شاهد کمک ۲۵ هزار میلیارد ریالی خیران در بخش مدرسه سازی بودیم که این رقم در سال ۹۸ مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال بوده است که شاهد رشد بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال برای حضور خیران در مدرسه سازی در سال جاری بودیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مشارکتی در سراسر کشور اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال در بین پروژه‌های خیرساز کشور توزیع شد که سهم استان مازندران ۷۰۰ میلیارد ریال بوده است.

رخشانی مهر گفت: همچنین از محل اعتبارات ملی تاکنون حدود یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای استان مازندران تأمین و تخصیص داده شده است و بسیاری از پروژه‌های راکد مازندران هم در مهر ماه سال آینده افتتاح می‌شوند.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در ادامه سخنان خود به بخش گرمایشی مدارس اشاره کرد و گفت: در بخش استانداردسازی سیستم گرمایشی در استان مازندران و کل کشور اتفاقات خوبی افتاده و تقریباً" در مناطقی که امکان پذیر بوده، پرونده مدارس نفتی بسته شده است و بخاری نفتی برچیده شد و تنها در مناطقی که زیرساخت گاز ندارند بخاری نفتی فعال است و اگر زیرساخت گاز فراهم بود بخاری نفتی نداشتیم.

رخشانی مهر گفت: حرکت برای جمع آوری بخاری گازی شروع شده و در حال حاضر فقط ۴۸ هزار بخاری گازی وجود دارد که تا سال آینده هم پرونده این بخاری‌های گازی هم بسته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در مهرماه و ایام دهه فجر سال جاری هم ۱۴ هزار و ۷۰۰ کلاس درس به ادارات کل آموزش و پرورش در استان‌های مختلف کشور تحویل داده شده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور افزود: علاوه بر تحویل کلاس‌های درس در سال جاری، ۱۸۰ پروژه ورزشی هم به بهره برداری رسید و در مجموع برای این ساخت و سازها ۳۸ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

اخبار مرتبط

سرقت لامپ‌های معابر عمومی در بهشهر

توزیع گوشت قرمز میان نیازمندان شهرستان بهشهر

۸۲درصد از فرهنگیان مازندران واکسینه شدند/ بازگشایی مدارس منوط به دستورالعمل ستاد کرونا

0 نظر

ارسال نظر

capcha